א': בחינת כדאיות כלכלית לעסק החדש
למשרד ניסיון רב בייעוץ ובחינת תוכנית עסקיות תוך בחינת מצב השוק וכדאיות פתיחת עסקים. כל עסק חדש רצוי לפי פתיחתו לערוך תוכנית עסקית אשר תבחן את כדאיות הפעלתו, תוך אפשרויות המימון הנדרש. המשרד מלווה את התהליך מתחילתו כולל עזרה וליווי לצורך גיוס מימון.
ב': צורת התאגדות
לאחר שהתקבלה החלטה לפתוח עסק, ייבחן באיזה אופן נפעל האם נפתח עוסק פטור, או עוסק מורשה, אולי שותפות או חברה בע"מ. צורת ההתאגדות הינה החלטה חשובה ותלויה בצפי הרווחים ובנתונים מסחריים, בנתוני מיסוי ו/או משפטיים. למשרדינו ניסיון רב בבחינת היבטים שונים. המשרד מלווה ביעוץ משפטי אשר בוחן גם היבטים משפטים אלו. המשרד מטפל גם בהקמת החברות ברשם החברות.
ג': פתיחת התיקים ברשויות המס
לאחר החלטה על צורת התאגדות אנו נפתח עבורך את התיקים ברשויות המס השונות ונקבל עבורך את כל אישורי המס הנדרשים לצורך תחילת העיסוק.
ד': הדרכה והנחייה
לאחר שהצטרפת לשרותי המשרד וקבלת ההחלטה על מסגרת ההתאגדות המיטבית עבורך, אנו נערוך לבקשתך מספר פגישות על מנת להדריך אותך במושגי יסוד בניהול ספרים, וניהול העסק. מטרת הפגישות היא להעביר לך בצורה ברורה ומובנת את ההוראות המחייבות של מס הכנסה. וכן כלים בסיסים בניהול עסק אשר אתה חייב להכירם. ההדרכות יכללו את האינפורמציה הבאה :
- ספרי החשבונות שעליך לנהל לצורך מס הכנסה (מעבר לחשבונית מס וקבלה).
- כיצד להוציא חשבונית, קבלה, ומסמכים נוספים.
- מהם ההוצאות המוכרות שלך.
- האם עליך לנכות מס במקור מהספקים שלך.
- החשיבות של הכנת דוח תזרים מזומנים.
- בניית תקציב לעסק.
- מציאת נקודת האיזון.
- טיפים בתכנון מס.
- החשיבות של חסכון לפנסיה.
ה': שירותים שניתנים באופן שוטף על ידי המשרד
- תכנון מס שוטף – אנו נייעץ ונדריך אותך מהם הדרכים המיטביות עבורך לחסכון במסים.
- עלון רבעוני – מטריית מידע – פעם בשלושה חודשים תקבל בדואר עלון המשרד שבו מפורטות ההתפתחויות האחרונות בתחום המיסוי (פסיקה חדשה, שינוי תקנות ועוד).
- פגישה רבעונית – בפגישה זו ננתח את נתוני העסק מבחינת מיסוי, תחזיות להמשך השנה ועוד.
- הערכות לסוף השנה – לקראת סיום השנה אנו נערוך פגישה נוספת ונערך לקראת סיום שנת המס. בפגישה זו אנו נדון בדרכים המיטביות עבורך לחסוך במס:
- הפקדות לקרן פנסיה, קרן השתלמות ועוד.
- דרכים לחסכון במס (דחיית הכנסות, הקדמת הוצאות, מלאי מת, חובות אבודים ועוד).
- הערכות לספירות מלאי ובקרה על ספירות המלאי בעסק.
ו': התנהלות שוטפת של הלקוח (לקוח המקבל שרותי הנהלת חשבונות)
פעם בחודש או חודשיים עליך להעביר למשרדינו את כל המסמכים של הנהלת החשבונות שלך, על מנת שנוכל לדווח לרשויות המס השונות. המסמכים הם:
- חשבוניות העתק של כל ההכנסות שלך של החודש הקודם.
- חשבוניות מקור של כל ההוצאות העסקיות שלך של החודש הקודם.
- כל מסמך אחר בעל חשיבות.
במידה ומדובר בחברה בע"מ עליך גם להעביר:
- דפי בנק, הפקדות, שיקים.
- פרוט כרטיסי אשראי.
במידה ואתה מעסיק עובדים עליך להעביר:
- רשימת מקבלי המשכורות לאחר שכל העובדים מילאו טופס 101 (כרטיס עובד), כולל שעות עבודה של כל העובדים.
ז': דוחות לשלטונות המס
מידי שנה משרדינו יגיש במסגרת האורכות הניתנות על ידי רשות המיסים את כל הדוחות הנדרשים על פי דין. הדוחות כוללים :
- דוחות כספיים בהתאם לכללי החשבונאות, משרדינו מתמחה בחשבונאות ברמה גבוהה.
- דוחות המס הנדרשים על ידי שלטונות המס.